جهانی شدن و اخلاق: رویکرد بنگاه‌های اقتصادی

تصویر جهانی شدن و اخلاق: رویکرد بنگاه‌های اقتصادی
مرکز بررسی‌های استراتژیک چهارمین نسخه الکترونیکی از ۲۶ جلد کتاب منتشرشده توسط مرکز ملی جهانی شدن را منتشر می‌کند.

کتاب «جهانی شدن و اخلاق: رویکرد بنگاه‌های اقتصادی» به اهتمام سید محمد علی موسوی در سال ۱۳۹۲ در ۲۸۳ صفحه توسط مرکز ملی مطالعات جهانی شدن به چاپ رسیده است. این کتاب شامل مقالات زیر است:

۱. اخلاق کاری و معماری سازمانی

  • جیمز بریکلی

۲. اخلاق در جهان واحد: نقدی بر نظریه پیتر سینگر

۳. اخلاق و مدیریت بازاریابی: تفسیری گذشته‌نگر و آینده‌بین

  • لورنس چانکو و شلی هانت

۴. اخلاق در تجارت کشورهای عضو نفتا: یک مقایسه میان فرهنگی

  • ژاکلین هود و ژان لاگسدون

۵. اخلاق در امور تجاری کشورهای حوزه خلیج فارس: بررسی سه کشور

  • الخطیب، رابرتسون، استانتون و وتیل

۶. رفتار اخلاقی مدیران خرید هندی

  • جیدیب موتوانی، آشوک کومار و زوبیر محمد

۷. اخلاقیات تجاری اروپا

  • لورا جی اسپنس

۸. فسادهای حسابداری، مشکلات اخلاقی و تلاش‌های آموزشی

  • مری هاو، هوارد دیوی و کیث هوپر

۹. اخلاقیات در تجارت بین‌الملل: رویکردهای چندملیتی به نیروی کار کودک

  • آن کولک و راب ون

۱۰. جهانی شدن و پیوستگی متقابل: قلدری به نام وال-مارت

  • دنیس کولینز

۱۱. آیا تخصص‌گرایی اخلاق را تایید می‌کند؟

  • یوکوانگ نجی-سیانگ نجی

۱۲. مدیریت رفتار اخلاقی در شرکت‌های ساختمانی در آسیا

  • هنری سوئن سای، آن چونگ و روبن موندژار

برای دریافت و مطالعه این کتاب از لینک دانلود زیر استفاده کنید.

113038
ارسال نظر

  1. مخاطبان و فرهیختگان گرامی؛ نظرات حاوی مطالب توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.