کد مطلب: 113027

شنبه 22 دی 1397 15:21

شاخص تکریم مشتری

کتاب «شاخص تکریم مشتری» نوشته نعمت‌الله پناهی بروجردی در فصول زیر توسط مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری دولت دهم و با همکاری حوزه علمیه قم و پژوهشکده قدر ، منتشر شده‌است:

فصل اول: مفاهیم و تعاریف

فصل دوم: رضایت مشتری در ادبیات اقتصاد متعارف

فصل سوم: مبانی تکریم مشتری در اسلام

فصل چهارم: شاخص تکریم مشتری در اسلام و معرف‌های آن

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در نظر دارد فایل پی‌دی‌اف کتاب‌های منتشر شده در دوره ۱۳۹۲-۱۳۸۴ این مرکز را در سایت css.ir بارگذاری کند.

برای دریافت و مطالعه کتاب «شاخص تکریم مشتری» از لینک دانلود زیر استفاده کنید.