در بند 3-2 سیاست‌های کلی (ایجاد تحول در نظام آموزش‌و‌پرورش) بر نگهداشت و به کارگیری بهینۀ نیروی انسانی مورد نیاز آموزش‌و‌پرورش و بسترسازی برای جذب و نگهداری معلمان کارآمد به مدیران آموزش‌و‌پروش تأکید شده است. در این پژوهش با استفاده از رویکرد پژوهش کیفی، به مطالعۀ عوامل تأثیرگذار بر نگهداشت استعدادها در دورۀ دوم متوسطۀ مدارس دولتی آموزش‌و‌پرورش شهر اردبیل پرداخته شده است.
همه یافته‌های‌ پژوهشی سیاستی (1)
در بند 3-2 سیاست‌های کلی (ایجاد تحول در نظام آموزش‌و‌پرورش) بر نگهداشت و به کارگیری بهینۀ نیروی انسانی مورد نیاز آموزش‌و‌پرورش و بسترسازی برای جذب و نگهداری معلمان کارآمد به مدیران آموزش‌و‌پروش تأکید شده است. در این پژوهش با استفاده از رویکرد پژوهش کیفی، به مطالعۀ عوامل تأثیرگذار بر نگهداشت استعدادها در دورۀ دوم متوسطۀ مدارس دولتی آموزش‌و‌پرورش شهر اردبیل پرداخته شده است.