اقتصاد ناپیدای تلویزیون

سیاست ارتباطی یا بخت آزمایی عمومی

برنامه‌های تلویزیونی و خصوصا برنامه‌های ورزشی جولانگاه تبلیغاتی شده‌است که مخاطب را دعوت می‌کند با هزینه‌ای اندک در مسابقه‌ای شرکت کند که مآلا به یک قرعه‌کشی و انتخاب یک یا چند برنده خوش‌شانس و اهدای جایزه‌ای قابل توجه می‌انجامد.

گزارش بررسی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم

میدان مناقشه

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با چند چالش اساسی و عمده از جمله «تعدد نهادها و مراکز تاثیرگذار در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت در عرصه فرهنگ و هنر»، «ناکارآمدی ساختار و کمبود نیروی انسانی متخصص»، «محدودیتهای فقهی و شرعی» و «ضعف اقتصاد فرهنگ» مواجه است.
همه مقاله سیاستی (2)یافته‌های‌ پژوهشی سیاستی (3)

اقتصاد ناپیدای تلویزیون

سیاست ارتباطی یا بخت آزمایی عمومی

برنامه‌های تلویزیونی و خصوصا برنامه‌های ورزشی جولانگاه تبلیغاتی شده‌است که مخاطب را دعوت می‌کند با هزینه‌ای اندک در مسابقه‌ای شرکت کند که مآلا به یک قرعه‌کشی و انتخاب یک یا چند برنده خوش‌شانس و اهدای جایزه‌ای قابل توجه می‌انجامد.

گزارش بررسی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم

میدان مناقشه

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با چند چالش اساسی و عمده از جمله «تعدد نهادها و مراکز تاثیرگذار در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت در عرصه فرهنگ و هنر»، «ناکارآمدی ساختار و کمبود نیروی انسانی متخصص»، «محدودیتهای فقهی و شرعی» و «ضعف اقتصاد فرهنگ» مواجه است.
با توجه به نقش بالقوۀ شبکۀ ملی اطلاعات در سیاست‌گذاری و سامان‌دهی فرهنگی فضای مجازی در کشور، در پژوهش حاضر، جایگاه این طرح در سیاست‌های فرهنگی مجموعه‌ای از اسناد مهم و بالادستی جمهوری اسلامی ایران مطالعه می‌شود.
اصولا برند نوردیک و اسکاندیناوی و نام و تصویر هریک از این کشورها، حامل فرایندهای ذهنی، ادراکی و بصری است که با خود بسیاری از مفاهیم جذاب را به همراه دارد. بررسی روند ساخت برندینگ و تصویرسازی منطقه‌ای و ملّی کشورهای شورای نوردیک از اهداف پژوهش حاضر است.
مقاله سیاستی رسانه اروپا