فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی» منتشر کرد:

تدوین الگوی مبارزه با پولشویی

پولشویی یکی از مهم‌ترین مصادیق فساد اداری است که به جرأت می‌توان ادعا کرد که در تمام کشورهای دنیا صورت می‌گیرد. هدف اصلی مقاله «تدوین الگوی مبارزه با پولشویی با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری تعاملی» این است که الگوی مبارزه با پولشویی را با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری تعاملی به منصه ظهور رساند. با توجه به گستردگی این مبحث، این الگو در سیستم بانکداری جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

مرکز توسعه بین‌المللی دانشگاه هاروارد منتشر کرد:

مدیریت مالیه عمومی دقیقاً چیست؟

مرکز توسعه بین‌المللی دانشگاه هاروارد (Center for International Development at Harvard University) سال 2014 در مقاله‌ای با عنوان «مدیریت مالیه عمومی دقیقاً چیست؟» می‌کوشد مفهوم «مدیریت مالیه عمومی» را توضیح دهد و در این راستا از کارشناسانی کمک می‌گیرد که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت‌اند و دیدگاه‌های متفاوتی را مطرح می‌کنند.
همه مقاله سیاستی (1)یافته‌های‌ پژوهشی سیاستی (3)

فصلنامه علمی-پژوهشی «مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی» منتشر کرد:

تدوین الگوی مبارزه با پولشویی

پولشویی یکی از مهم‌ترین مصادیق فساد اداری است که به جرأت می‌توان ادعا کرد که در تمام کشورهای دنیا صورت می‌گیرد. هدف اصلی مقاله «تدوین الگوی مبارزه با پولشویی با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری تعاملی» این است که الگوی مبارزه با پولشویی را با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری تعاملی به منصه ظهور رساند. با توجه به گستردگی این مبحث، این الگو در سیستم بانکداری جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

مرکز توسعه بین‌المللی دانشگاه هاروارد منتشر کرد:

مدیریت مالیه عمومی دقیقاً چیست؟

مرکز توسعه بین‌المللی دانشگاه هاروارد (Center for International Development at Harvard University) سال 2014 در مقاله‌ای با عنوان «مدیریت مالیه عمومی دقیقاً چیست؟» می‌کوشد مفهوم «مدیریت مالیه عمومی» را توضیح دهد و در این راستا از کارشناسانی کمک می‌گیرد که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت‌اند و دیدگاه‌های متفاوتی را مطرح می‌کنند.
با توجه به سیاستگذاری خرد و کلان دستوری در صنعت بانکداری ایران، کیفیت خدمات در بسیاری از مواقع به سطح مشتری‌مداری صرف تنزل یافته، بنابراین، بانک‌ها باید برای حفظ مشتریان خود بیشترین توجه را به نیازها، نظرها و اعتراضات آنان در ارتباط با خدمات بانکی داشته باشند و بدانند که در امر بانکداری، صدای مشتری صدایی است که سیاست‌های بانک بر پایۀ آن شکل می‌گیرد.