به گزارش روابط عمومی مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری، در ابتدای این نشست که با حضور مسئولان این مرکز و نیز جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه اجتماعی برگزار شد، تولیدکنندگان مستند «کودک پشت ویترین» ضمن اشاره به اهداف ساخت این اثر، درباره نحوه تولید این مستند که روایتگر وضعیت اجتماعی کودکانی است که برای استفاده تبلیغاتی در فضای مجازی به کار اجباری گمارده میشوند توضیحاتی ارایه دادند.
در ادامه این نشست نیز کنشگران حوزه آسیبهای اجتماعی درباره پدیده نوظهور «کودک کار فضای مجازی» به نقد و نظر پرداختند و با تاکید بر لزوم آگاهیبخشی اجتماعی در این زمینه، راهکارهای برونرفت خانوادهها از چالشهای فضای مجازی را مورد بررسی قرار دادند.